Medewerker customer care

Wat ga je doen Als medewerker customer care ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten. Je zit in een team van collega's en samen dragen jullie zorg voor een optimale fonische bereikbaarheid én proberen jullie onze klanten in één keer goed te helpen. Je bent en blijft vriendelijk, komt met passende oplossingen en schakelt waar nodig snel en accuraat met onze accountmanagers en planners. Voor jou staat de klant centraal Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het uitvoeren en bewaken van administratieve werkzaamheden. Je zorgt voor een goed lopend administratief proces, een accurate verwerking van gegevens en het up-to-date houden van alle klantgegevens. Je maakt contracten voor (nieuwe) klanten en verwerkt mutaties in bestaande contracten. Je functie bestaat uit % werk en % administratie. Als medewerker customer care draag je direct bij aan onze organisatie en heb je een belangrijke rol binnen . We vragen je ook om mee te denken over hoe het nog beter kan Je signaleert wanneer klanten vaker support nodig hebben en komt vervolgens proactief met oplossingen om de optimalisatie van het proces te bevorderen. Wat bieden we Een contract voor maanden, daarna bieden we je bij goed functioneren gelijk een contract voor onbepaalde tijd Je ontvangt een salaris conform de cao kinderopvang; schaal (€ – €) afhankelijk van opleiding en werkervaring % vakantietoeslag, uitbetaald in % eindejaarsuitkering, uitbetaald in vakantiedagen ( uur per week). Een werkplek op een unieke locatie in hartje , wij kennen ook een goede regeling ‘flexibel werken’ en sen onder andere € ,- budget beschikbaar om je flexibele werkplek in te richten. Verder hebben we nog meer goede arbeidsvoorwaarden waaronder reiskostenvergoeding, collectieve zorgverzekering, een fietsplan, % korting wanneer je jouw eigen kind(eren) plaatst bij en een aanbrengpremie van € voor het aanbrengen van nieuwe collega’s. Wie ben jij Je gaat met plezier voor “die extra glimlach”. Je bent klantvriendelijk, oplossingsgericht en doortastend in gesprekken. Door jouw elan en inlevingsvermogen enthousiasmeer je prospects voor onze dienstverlening én dankzij jouw excellente service leg je de basis voor een sterkte relatie met onze klanten. Daarnaast heb je Minimaal MBO opleidingsniveau tot jaar ervaring in een customer care functie Tot slot vinden we het belangrijk dat je minimaal uur per week beschikbaar bent en je de Nederlandse en Engelse taal vaardig bent (zowel in woord als geschrift). Als je ook nog ervaring hebt met Flexkids zijn we helemaal blij maar ook zonder deze kennis horen we graag van je.

 

Medewerker customer care
2024-04-15 - 2024-05-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: Amsterdam
None
Land: Nederland
Postal Code: None
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

 

Share