VACATURE

Ervaren medewerker binnendienst Key Accounts

Uden

Intro

Ben jij een kartrekker en helemaal op je plek in een “spil” functie? Kunnen onze key accounts op je bouwen en vertrouwen omdat je een grote klantverantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder.

Wat vragen wij

Functie
Accountmanager binnendienst
Uren per week
32-40
Opleidingsniveau
MBO +/HBO

Vacature

Functieomschrijving

Als ervaren binnendienst medewerker key accounts ben je een essentiële schakel binnen ons team waarbij je een centrale rol speelt in het ondersteunen van onze belangrijkste klanten. Je bent een ervaren gesprekspartner die in staat is om de behoeften van onze klanten te doorgronden en hierop in te spelen. Met jouw lessons learned en pro-actieve houding ben je een kartrekker in het doorgronden van complexe kleding processen en het leveren van hoogwaardige service aan onze key accounts. Voor deze rol is een senior niveau van expertise, nauwkeurigheid, stabiliteit en analytisch vermogen erg belangrijk.

Wat zijn je kern werkzaamheden?

  • Je bent primaire contactpersoon voor onze key accounts en je zorgt goed voor ze
  • Coördineren van interne processen om aan de wensen van je key accounts te voldoen en een soepele samenwerking te garanderen
  • Identificeren van mogelijkheden voor verbetering van processen en het initiëren van projecten om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
  • Zorgen voor een nauwkeurige administratieve afhandeling van de interne orderstroom, nakomen van contractafspraken, prijzen en voorraden
  • Bespreken van kwartaal performance met je key accounts
  • Samenwerken met verschillende afdelingen, zoals onze key accountmanagers en category management om de behoeften van je key accounts effectief te ondersteunen.

Wat breng je mee?

  • Je hebt MBO+/HBO werk-denkniveau bij voorkeur in een commerciële richting
  • Minimaal 5 - 10 jaar werkervaring in een vergelijkbare senior rol, bij voorkeur met focus op key accounts.
  • Ervaring of affiniteit met (bedrijfs)kleding vinden we belangrijk
  • Ervaring met MS office (met name Excel) en met CRM systemen
  • Je beheerst de Nederlandse taal in word en geschrift
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week

Wie ben jij?

Jij bent in je element als je een “spil” functie hebt. Je bent communicatief en hebt het vermogen om effectief te communiceren met je key accounts . Je hebt een analytisch denkvermogen en een bewezen track record in het begrijpen en doorgronden van klantbehoeften. Je hebt sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om processen te beheren en te verbeteren waar nodig, eigenlijk ben je ook een beetje een rechercheur ;). Je hebt een hoge mate van nauwkeurigheid en aandacht voor detail en klanten kunnen je vertrouwen door je stabiliteit en betrouwbaarheid. Met andere woorden jij regelt het gewoon!

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een goed salaris
  • Talrijke mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling via onze Academy en Skillstown waar je kunt kiezen uit 1000+ (online) trainingen!
  • Volop ruimte voor eigen initiatief en doorgroeimogelijkheden
  • Maar liefst 28 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband met de optie om jaarlijks 5 extra verlofdagen bij te kopen
  • Een solide pensioenregeling, waarbij Wiltec het grootste deel van de bijdrage voor haar rekening neemt
  • Aantrekkelijke personeelskortingen op onze producten en sporten met korting via bedrijfsfitness.nl
  • Een grondig onboardingtraject voor een vliegende en professionele start
  • Dagelijks vers fruit op de werkvloer
  • Een fietsplan
  • En héél belangrijk: leuke en gezellige bedrijfs-en teamuitjes 😉

Bij Wiltec bieden wij jou meer dan een baan. Wij bieden jou de ondersteuning die je nodig hebt om te groeien. Want als we jou laten groeien, kunnen we onze klanten laten groeien en kan Wiltec groeien en dat is waar we voor gaan!

Wiltec is specialist op het gebied van Industrie en Spuiterijtechniek, Veiligheid en Bedrijfskleding en Facilitaire producten.

Iedereen slim aan het werk en veilig weer thuis. Daar doen we het voor. Elke dag opnieuw!🌍

Bekijk onze video voor een eerste indruk!

Wat collega's vertellen

Tim

Category Manager

Tim is sportman, Bourgondiër en Category Manager Oppervlaktebescherming. Hij zoekt naar nieuwe producten om in de markt te zetten, ondersteunt de verkoopteams en onderhoudt de contacten met de leveranciers. “Het leukste moment was het 25-jarig jubileumfeest; een super feestlocatie, heerlijk eten, goede artiesten en de meest fantastische collega’s!”.

Kim Kuijpers

Marktspecialist

Werkt er al 7,5 jaar! Kim is begonnen bij het Customer Contact Center, overgestapt naar onze Duitse markt en klanten en is inmiddels marktspecialist. Werkt veel samen met collega’s, bouwt waardevolle relaties op met klanten en lost graag hun problemen op. Kim is dol op de feestjes en houdt van directe humor.

Collin Van Amstel

Medewerker Customer Service

Collin houdt van gezelligheid, variatie en uitdagingen. Drie dingen waar hij elke dag mee te maken heeft in zijn functie! Hij is druk bezig met werkkleding, klantcontact en het ontzorgen van onze klanten. Zowel doordeweeks als in het weekend houdt Collin wel van een beetje gezelligheid. Hij mist zelden een vrijdagmiddagborrel!

José

Receptioniste

"Iedere werkdag is anders en de werksfeer is goed; collega’s zijn behulpzaam en geïnteresseerd. Je kunt hier blijven leren en groeien, dat biedt perspectief"

Overtuigd? Solliciteer direct!

Solliciteren