Medewerker klantenservice
EnergieQ Sterk Sociaal en VodafoneZiggo kennen een actief diversiteitsbeleid en zijn voorstander van een inclusieve arbeidsmarkt. Daarom verwelkomen wij graag mensen met een arbeidsuitdaging en/of afstand tot de arbeidsmarkt. Voor onze opdrachtgever VodafoneZiggo zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker Klantenservice voor 32 – 40 uur. De standplaats voor deze vacature is Maastricht. Werkdagen en werktijden zijn in overleg grotendeels flexibel in te delen, ook tijdens avonduren en in het weekend. Dit ga je doen Jij weet te achterhalen wat de vraag van de klant is en zorgt voor een top oplossing. Jij wordt blij van klanten helpen en klanten worden blij van jou. Een positieve en een oplossingsgerichte instelling helpt je als Medewerker Klantenservice. In twee weken leren wij jou de basis en leer je alles over onze producten en diensten. We nemen je graag mee in onze tone of voice: Het Ideale Klantcontact. Het is belangrijk dat: je twee weken lang een fulltime online training (40 uur per week) zult volgen om volledig ingewerkt te raken; je een goede thuiswerkplek hebt om deels te kunnen thuiswerken.
Niveau Mbo-3
Je hebt minimaal werk- en denkniveau op mbo 3 niveau; Je bent minstens 32 uur per week inzetbaar; Werkervaring in klantenservice is mooi meegenomen.
Een duurzame werkrelatie. De bijbehorende salarisschaal van deze functie start bij bruto €2.659,20. Met het arbeidsvoorwaardenpakket faciliteren we je om gezond en met plezier aan de slag te gaan.