Administratief medewerker secretariaat
Weet jij van aanpakken en maak jij graag onderdeel uit van een klein en enthousiast team? Als financieel administratief medewerker komen jouw administratieve vaardigheden goed van pas in het afwisselende takenpakket dat de opdrachtgever kan bieden. Binnen het takenpakket valt het verwerken van financiële mutaties in bijvoorbeeld Exact online en Logic 4. Daarnaast biedt jij ondersteuning bij HRM werkzaamheden en geef je administratieve, facilitaire en commerciële ondersteuning bij de afdeling Vastgoed. Als laatste doe jij ook aan telefoon- en mailboxafhandeling. De klant is op zoek naar een enthousiaste collega die minimaal 24 uur per week beschikbaar is en een afgeronde (administratieve) MBO-opleiding of een vergelijkbaar diploma heeft. Je hebt ervaring met Office 365 en hebt wellicht al gewerkt met Exact Online en/of Logic4, hoewel dit geen vereiste is. Daarnaast heb je enkele jaren ervaring in een financieel administratieve functie en ben je bekend met het werken met cijfers en rapportages. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband, en voelt je prettig in beide situaties. Je klantvriendelijkheid komt niet alleen naar voren in je omgang met externe klanten, maar ook in je communicatie met collega’s. Het is voor jou vanzelfsprekend om verbeteringen te onderzoeken en bespreekbaar te maken, zodat processen steeds efficiënter kunnen verlopen. Je werkt nauwkeurig, bent communicatief sterk en hebt de juiste instelling om stressvolle situaties het hoofd te bieden. Als jij je in deze beschrijving herkent, dan zijn we benieuwd naar jouw reactie!
Niveau Mbo-algemeen
Rijbewijzen: B
Je krijgt de kans om een leuke baan te vervullen voor 24 of 32 uur per week, waarbij je een salaris ontvangt tussen de € 2.500,00 en € 3.500,00 bij een fulltime werkweek, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Daarnaast investeert de opdrachtge