aanwezig zullen zijn. Om dit voor elkaar te krijgen zal je regelmatig contact hebben met je eigen collega’s van de afdeling werving en selectie, maar ook met vacaturehouders, de receptie en sollicitanten. Dit doe je op jouw eigen manier, bijvoorbeeld via e-mail, via Teams, via de telefoon of je loopt gewoon even bij je collega langs. Jij vindt het dus leuk om zaken geregeld te krijgen. Jij bevestigt per mail de sollicitatiegesprekken aan sollicitanten. Deze mails hoef je niet zelf te schijven. In ons recruitmentsysteem staan deze mails voor je klaar. Je krijgt input van de werving & selectie adviseurs. Op verzoek van de werving en selectieadviseur stuur je een afwijsmail naar een sollicitant. Ook hier is een standaard mail voor beschikbaar in ons recruitmentsysteem. Daarnaast zorg je er ook voor dat er een ruimte is gereserveerd waar het sollicitatiegesprek kan plaatsvinden. Deze ruimte kun je heel gemakkelijk reserveren in ons reserveringssysteem. Daar geven we je natuurlijk uitleg over. Staat er een sollicitatiegesprek gepland? Dan stel jij de receptie op de hoogte van het aankomend bezoek: jij neemt contact op met de receptie en geeft aan wanneer er sollicitanten op gesprek komen. Naast alle bovengenoemde werkzaamheden ben en blijf je natuurlijk ook onderdeel van het team. Daarom sluit je aan bij onze teamoverleggen op maandag (mits je er natuurlijk bent). In overleg en afhankelijk van jouw ervaring en inbreng, kun je uitbreiden naar de volgende werkzaamheden: Samen met de andere ondersteuner beheer jij de mailbox van werving en selectie. Hier komen verschillende verzoeken op binnen (van collega’s, van sollicitanten of reclame die jij van een antwoord mag voorzien). Ook kun je banners maken met Photoshop. Misschien heb je daar al wel ervaring mee of wil je het heel graag leren! Natuurlijk kijken we graag samen met jou naar mogelijke taken die we zouden kunnen toevoegen op basis van jouw talenten en ervaring. Wie ben jij Je komt bij ons werken binnen het hoger
Administratief medewerker secretariaat
Inhoud functie De functie van Administratief Ondersteuner werving & selectie is als participatiebaan beschikbaar voor de doelgroep Wet Banenafspraak. Je staat dus in het doelgroepenregister van het UWV vermeld. De banenafspraak is een afspraak tussen het kabinet en werkgevers om te zorgen voor extra banen voor mensen met een ziekte of handicap. Deze afspraak is gemaakt zodat iemand die niet zelfstandig het minimumloon kan verdienen, met ondersteuning bij een gewone werkgever aan het werk kan. Lees hier of je in aanmerking komt. Heb je twijfels of vragen, bel dan gerust eerst eens met Ronald Paalvast via telefoonnummer 06-46636179 (wegens de voorjaarsvakantie is Ronald niet bereikbaar van 14 t/m 24 februari) of met Nicole van Dijk via telefoonnummer 06-15279431. Als je enthousiast bent geworden van de beschreven werkzaamheden, dan nodigen we je van harte uit om vrijblijvend met ons in contact te komen. Samen kunnen we dan onderzoeken wat voor jou een mooi takenpakket is, en wat wij kunnen doen om dit samen met jou te laten slagen. Jouw rol Hogeschool Inholland is op zoek naar een nieuwe collega die ons team komt versterken in de ondersteuning van de werving- en selectieprocessen. Ben jij georganiseerd, nauwkeurig en vind je het leuk om bij te dragen aan het soepel laten verlopen van het werving & selectieproces? Dan is deze functie iets voor jou! In overleg met jou, stemmen we, tijdens de proefplaatsing, de te werken uren af. Een opbouw in uren is natuurlijk bespreekbaar. De werktijden en begintijden worden in overleg afgestemd, met een start ergens in de ochtend. In de toekomst kan het aantal uren uitgebreid worden naar maximaal 32 uur per week, als beide partijen hiermee akkoord gaan. Er is ruimte voor flexibele pauzes en werktijden, in overleg met jouw werkbegeleider. Jouw werkzaamheden Jij ondersteunt de werving & selectie adviseurs met het inplannen van vergaderingen en sollicitatiegesprekken. Dit inplannen gebeurt in al de agenda’s van collega’s die hierbij
Niveau Mbo-algemeen
Talen: Nederlands
MBO-Algemeen
onderwijs. Dit vraagt iets van jouw talenten en mogelijkheden. Voor het type werk wat wij denken beschikbaar te kunnen maken voor jou, is het belangrijk dat je minimaal mbo werk- en denkniveau (met administratieve achtergrond) hebt. Je hoeft dus ge