Supervisor klantenservice
Als echte people manager weet jij als geen ander hoe je anderen kunt inspireren en motiveren om doelen te behalen op het gebied van uitstekende klanttevredenheid en verkoop. En je staat te popelen om anderen te helpen, coachen en begeleiden om hun volledige potentieel te bereiken. ///////////////// Dit ben jij Als echte people manager weet jij als geen ander hoe je anderen kunt inspireren en motiveren om doelen te behalen op het gebied van uitstekende klanttevredenheid en verkoop. En je staat te popelen om anderen te helpen, coachen en begeleiden om hun volledige potentieel te bereiken. En daarbij heb je: •minimaal 1 jaar leidinggevende ervaring, zoals floormanager, teamleider of assistent shopmanager, in retail of commerciële hospitality omgevingen; •people management skills (je kunt als de beste communiceren, verbinden, motiveren, coachen en inspireren); •aantoonbare ervaring met het delen van kennis om gedragsverandering te stimuleren en anderen te laten groeien; •een talent voor besluitvorming en probleemoplossing Kom bij Rituals werken, waar je samen met je team het verschil maakt en voor elke klant een unieke winkelervaring creëert. Assisteer de manager bij het leidinggeven en grijp de kans om je vaardigheden elke dag verder te ontwikkelen. Laat jouw talent schitteren Groei met ons mee als onze nieuwe Assistent Store Manager in shop Den Bosch Vughterstraat. De shop is gelegen in de knusse Vughterstraat midden in het centrum van het bruisende Den Bosch. Je komt hier terecht in een hecht team die je met open armen zal ontvangen. Laat jouw kwaliteiten zien door van jouw winkel een plek te maken waar jouw teamleden graag werken en jouw klanten graag winkelen. Dit betekent onder andere: • een voorbeeld te zijn voor je team en een ambassadeur te zijn voor het merk Rituals; • winkelprestaties te stimuleren door elke dag te zorgen voor een uitstekende klantenservice, effectieve teamwork. Meer informatie: BOB.GERRITS@UWV.NL
Niveau Vmbo
Talen: Engels, Nederlands
-je kunt als de beste communiceren, verbinden, motiveren, coachen en inspireren; -aantoonbare ervaring met het delen van kennis om gedragsverandering te stimuleren en anderen te laten groeien; -een talent voor besluitvorming en probleemoplossin De klant en het team heeft jouw volle aandacht.
-Volop training, coaching - & ontwikkelmogelijkheden, zoals het Leadership Foundations programma -Aantrekkelijke maandelijkse bonus van 12% boven op je bruto maandsalaris -Verschillende initiatieven om jouw welzijn te bevorderen