Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Helpdeskmedewerker


installeren van software op locatie of op afstand Later werk je aan projecten om de IT-infrastructuur te verbeteren. Je configureert netwerkapparatuur, lost softwareproblemen op en optimaliseert systemen. Je bent een echte techneut die graag bijleert en zichzelf uitdaagt. Dan zit je hier goed! Solliciteer via onderstaande button of bel even met ons voor meer informatie.

Jobomschrijving

Servicedeskmedewerker ict

Heb jij een passie voor IT en ben je leergierig. Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij onze relatie in Uden zijn ze dagelijks bezig met het ontwerpen en produceren van state-of-the-art industriële reinigingsmachines. Deze machines spelen een cruciale rol in de productie en onderhoud van moderne reinigingsoplossingen. Er werken dagelijks ca. 200 mensen op de productielocatie in Uden. Zowel jouw collega's op de productievloer als op kantoor maar ook de andere collega's van de Tennant EMEA groep hebben te maken met diverse systemen op IT gebied en de hulpvragen die daarbij horen en daar kom jij als Helpdeskmedewerker / Jr. Support engineer om de hoek kijken! Wie zoeken we? Als Helpdeskmedewerker/ Jr. Support engineer vragen we van jou: Dat je een passie hebt voor IT Dat je een MBO-opleiding hebt gevolgd in IT of vergelijkbaar Dat je communicatief vaardig en klantgericht bent. Nederlands en Engelse taal is een must. Dat je in oplossingen denkt Wat bieden wij je? Wat krijg je voor jouw ervaring en kennis terug: Een salaris vanaf € 3265,-. Conform Metalektro CAO. Des te meer ervaring en kennis, des te hoger de verdiensten Een dynamische werkomgeving waarin je kunt groeien De kans om te werken aan innovatieve projecten Een hecht team van professionals met een passie voor technologie Een mooie ADV-vergoeding van 5,38% Reiskosten als je meer dan 10km enkele reis per dag maakt Functieomschrijving Als Helpdeskmedewerker/ Junior Support Engineer IT ben je een sleutelfiguur in het technische team. Je dag begint met het analyseren van inkomende supportverzoeken. Wat kun je nog meer verwachten op een werkdag? Je beantwoordt telefoontjes van de helpdesk Het toewijzen van tickets die van het 1e niveau support komen en deze zelf oplossen of verder toewijzen aan het 2e of 3e niveau PC's, laptops, engineering tablet PC's en software bouwen/installeren en onderhouden binnen Tennant EMEA, zowel op kantoor als in de productie Je verzamelt geretourneerde IT-goederen uit het magazijn Het

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Nederlands

MBO-Algemeen

Solliciteren