Als Marketing Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het vergroten van de zichtbaarheid en het succes van onze conferenties, congressen en beurzen. Jij ontwikkelt en beheert campagnes die de juiste klanten aantrekken en onze evenementen in de spotlight zetten.
Je richt je op zowel online als offline marketingactiviteiten in de functie van Marketing Medewerker. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Kortom, jij combineert creativiteit met analytisch inzicht om de juiste doelgroep te bereiken en resultaten te boeken. Herken jij jezelf hierin en heb jij ervaring met CMS en WordPress, Analytics en Google Ads? Werk je doelgericht en beschik je over een sterk analytisch inzicht? Solliciteer dan direct of neem contact op met Nicole & Juul voor meer informatie!
Je komt te werken bij een dynamische organisatie in Breda die jaarlijks zo'n 20 conferenties, congressen en beurzen organiseert. Het marketingteam bestaat uit drie collega's, ieder verantwoordelijk voor zijn eigen portfolio. De werkomgeving is energiek, creatief en professioneel, met volop ruimte voor groei. Tussen de 36 tot 40 uur per week word er gewerkt. Ongeveer 60 procent op kantoor; de rest van de tijd kun je zelfstandig indelen.