Functieomschrijving
Zoek jij een specialistische Support rol in een technische omgeving?
Doe de test en kijk of je een match bent met VONQ!
Rotterdam, 40 uur, per direct
Vraag in de markt welke bedrijven je moet bellen voor Jobposting en dan noemen ze in één ademteug VONQ. We hebben een zelfgebouwd platform voor recruitment automatisering wat volledig inspeelt op het geautomatiseerd plaatsen van vacatures op een groot portfolio aan job boards. Deze kunnen ook worden gekoppeld aan een ATS. Jij helpt dagelijks klanten met hun vragen die via het ticketsysteem binnenkomen. Deze vragen hebben betrekking tot hun Jobposting account en aangezien iedere klantomgeving uniek is ingericht, mag je elke keer een technische puzzel oplossen om de klant zo goed mogelijk te helpen.
Je houdt je daarnaast bezig met het uitvoeren van implementaties voor ons product waarbij je een klant van A tot Z begeleidt in de technische koppelingen richting go live. Je geeft uiteindelijk ook trainingen aan klanten om ze verder op weg te helpen in hun account. Kortom, een brede rol met veel klantcontact en veel afwisseling.
Je hebt 6 collega’s waarmee je samen een team vormt en dagelijks contact hebt. Jullie overleggen in hoofdlijnen welke implementaties en klantcases er lopen en of er nog acties nodig zijn vanuit de Sales collega’s. Samen bespreken jullie de workload en wat verder ter tafel komt, zoals complexe klantcases en structurele issues waarvoor jullie samen aan een oplossing denken.
Functie-eisen
Wat breng je mogelijk mee?
Het helpt zeker als je al support ervaring hebt in een technische omgeving maar het is geen must. We leren je graag alle inhoudelijk zaken binnen de rol en vinden het belangrijker dat je graag wilt leren, een aanpakker bent en impact wilt maken voor onze klanten.
Bonus points:
Aanvullende informatie