Overview
Ben jij een strategisch leider in de accountancy met visie op kwaliteit én vaktechniek en heb je een brede ervaring? Wil jij bouwen aan een organisatie waar hoogwaardige dienstverlening, vakinhoud en continue ontwikkeling hand in hand gaan? Dan is dit jouw kans.
Je krijgt de kans om een uitdagende rol te vervullen binnen een mensgerichte en toekomstgerichte organisatie. Je werkt in een cultuur waarin vertrouwen, kwaliteit en samenwerking niet alleen kernwaarden zijn, maar ook voelbaar zijn in de dagelijkse praktijk. We bieden je volop ruimte om eigen ideeën aan te dragen, te vernieuwen en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van onze organisatie én jezelf.
Responsibilities
- Directeur Kwaliteit & Vaktechniek ontwikkel, analyseer, optimiseer en implementeer kwaliteitsbeleid dat bijdraagt aan het realiseren van de strategische organisatiedoelstellingen.
- Verantwoordelijk voor het versterken en toekomstbestendig maken van onze kwaliteitsstandaarden, in nauwe samenwerking met de Directeur Risk & Compliance.
- Vertalen van strategische kwaliteitsdoelen naar heldere kaders, processen en verbeterinitiatieven; combineren van vaktechnische diepgang met leiderschap en verandermanagement.
- Aansturen van een deskundig team, adviseren van de Raad van Bestuur en samenwerken met de Chief Quality Officer, de Directeur Risk & Compliance en de MT’s van de Business Units.
- Strategie & vaktechnisch beleid: ontwikkelen, concretiseren en implementeren van het kwaliteits- en vaktechnisch beleid in lijn met onze strategische koers.
- Monitoren van kwaliteit: waarborgen van vaktechnische kwaliteit door monitoren van naleving van wet- en regelgeving, richtlijnen en interne kwaliteitsstandaarden.
- Leiderschap & teamontwikkeling: aansturen van het team, coachen van collega’s en stimuleren van eigenaarschap en samenwerking.
- Kwaliteitsborging: waarborgen van hoge normen voor diensten en processen, implementeren van kwaliteitsrichtlijnen en toezien op naleving ervan om continue verbetering te realiseren.
- Verbinding & draagvlak: zorgen voor afstemming en samenwerking tussen afdelingen, Business Units en staf.
- Organisatieontwikkeling: volgen van vakinhoudelijke en organisatorische ontwikkelingen en vertalen naar beleid en praktijk.
What we offer
- Direct een vast contract
- 31 vakantiedagen per jaar bij fulltime dienstverband
- Uitstekende thuiswerkvoorzieningen & flexibel werken
- Winstdelingsregeling & eindejaarsuitkering
- Premievrij pensioen
- Via OpenUp direct toegang tot een leefstijlcoach - voor jou en je familie
- Leaseauto, laptop & telefoon
What you bring
- Coachend en verbindend leiderschap met focus op ontwikkeling en samenwerking
- Een afgeronde RA-opleiding
- Passie voor kwaliteit en vaktechniek
- Strategisch inzicht en het vermogen om visie om te zetten in uitvoering
- Ruime ervaring in de accountancy, waarvan meerdere jaren in een beleidsmatige en/of leidinggevende rol
Wij gaan samen voor jouw succes! In deze sleutelrol ben je verantwoordelijk voor het mede vormgeven van het organisatiebrede kwaliteitsbeleid en het vertalen daarvan naar de organisatie. Je zorgt voor consistente hoge standaarden, implementeert kwaliteitsrichtlijnen en borgt de naleving ervan. Met jouw visie en leiderschap, brede ervaring en vakinhoudelijke kennis geef je richting aan onze kwaliteitsontwikkeling en maak je het verschil op strategisch niveau.
#J-18808-Ljbffr
Solliciteren