Wil jij werken voor een internationale bank en jouw talenkennis benutten? Start dan als Tweetalige Klantcontactmedewerker bij Santander!
Van vragen over persoonlijke leningen tot kredietopeningen en dagelijkse bankzaken: jij schakelt moeiteloos tussen uiteenlopende klantvragen. Van vragen over het aanvragen van creditcards tot betalingen en boekingen. Jij bent het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail, voor bestaande én nieuwe klanten. De nadruk ligt op bellen, terwijl je tussendoor ook mails beantwoordt. Je werkt vanuit huis, met één terugkomdag per maand op kantoor in Alicante. Het aantal uren ligt tussen de 24 en 39 per week. Je start met een betaalde training in je eerste week en ontvangt een brutosalaris van € 1.500,- bij een fulltime werkweek van 39 uur.
Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Solliciteer en maak het verschil, tweetalig en klantgericht.
Via Yource ga je aan de slag bij Santander, een internationale financiële dienstverlener gespecialiseerd in persoonlijke leningen en consumptieve kredieten. Santander helpt klanten om op een verantwoorde manier hun financiële doelen te bereiken — en jij speelt daarin een belangrijke rol. Als Tweetalig Klantenservice Medewerker kom jij terecht in het kleine, hechte Franstalige team van de Belgische lijn en duik jij elke dag in allerlei bank- en kredietvragen.
Als je start als Tweetalige Klantenservice Medewerker bij Santander, kun je rekenen op:
Om succesvol te zijn als Tweetalige Klantenservice Medewerker bij Santander, vragen wij: Interesse in financiële dienstverlening en klantcontact; Dat je makkelijk schakelt tussen telefonisch en schriftelijk contact; Een uitstekende beheersing van Nederlands én Frans (minimaal B1-niveau).
Hoe kun je solliciteren? Ben jij klaar om jouw talenknobbel én klantgerichtheid in te zetten voor Santander? Wacht dan niet langer en solliciteer direct voor de functie Tweetalige Klantcontactmedewerker bij Santander via onderstaand formulier!