Samen met een internationaal team werken aan een groenere wereld, vol ambitie, innovatie en positieve energie - dat wil je!
Wat ga je doen?
In deze dynamische rol van Customer service representative ben jij de spil tussen de klant, productie en logistiek. Jij zorgt ervoor dat bestellingen soepel door het systeem rollen: van het adviseren van klanten en invoeren van orders tot het afstemmen met de productieplanning en het versturen van de factuur. Je werkt veel met het ERP-systeem (Exact) en hebt contact met klanten over de hele wereld - van distributeurs tot accountmanagers. Je houdt je ogen open voor kansen: denk aan klanten die altijd een bepaalde voorraad willen aanhouden. Jij signaleert dit én schakelt met de juiste collega's om het te regelen.
Werkzaamheden
Wat verwachten we van je?
Waar ga je werken?
Je stapt als Customer service representative in een uitdagende functie bij een internationaal bedrijf dat tot de koplopers hoort binnen de glastuinbouwsector. Je werkt in een compact, betrokken team waar jouw ideeën en initiatieven écht gewaardeerd worden. De sfeer is persoonlijk en informeel, maar je profiteert wél van de voordelen van een grotere organisatie. Talent krijgt hier de ruimte om te groeien en ontwikkelen. Je werkt vanuit het hoofdkantoor in regio Tilburg-Breda.
Wat krijg je ervoor terug?
Als Customer service representative krijg je het volgende:
Heb je interesse in deze vacature van Customer service representative ? Solliciteer dan direct of neem contact met ons op wanneer je nog specifieke vragen hebt!