Intro Als medewerker Opleidingen ondersteun je een gevarieerd aanbod aan leergangen binnen het NIFP. Je werkt zorgvuldig, houdt overzicht en zorgt voor een soepel verloop van alle opleidingsactiviteiten. Dit ga je doen Twee dagen per week bijdragen aan:
Opleiding rapporteur PJ (3-jarige opleiding): inkoop zalen, rooster samenstellen, contact docenten en locatie, selecteren en intakegesprekken plannen, uitnodigingen, groepsindeling, literatuur bestellen/uitreiken/toezenden, samenstelling cursistenmap, mailcontact/persoonlijk contact deelnemers en docenten, presentie en evaluaties verwerken, examens samenstellen en uitsturen, eindgesprekken plannen, certificaten maken, doorlopende dossieropbouw en administratie NIFP academie.
Diverse trainingen/cursussen/congressen (o.a. voor medewerkers/rapporteurs). Meedenken over logistiek die nodig is om van deze dagen een succes te maken. Data/locatie plannen, contact docenten en locatie, uitnodigen deelnemers, eventueel deelnemers inschrijven en bevestigen, literatuur bestellen/uitreiken/toezenden, mailcontact deelnemers en docenten, presentie en evaluatie verwerken, en administratie NIFP academie. Bij interne trainingen nog bezoekers aanmelden, zaal plannen, catering bestellen en administratie NIFP academie.
Twee dagen per week:
Je verricht organisatorische, secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de opleiders psychiatrie (keuzestage forensische psychiatrie) en psychologie (GZ en KP- opleiding).
Je fungeert als moderator bij de online Opleidingsactiviteiten van de afdeling W&O. Je ondersteunt de docent en loodst hem vaardig langs technische obstakels.
Beheer van de administratie en bijbehorende processen en systemen volgens de geldende werkprocessen en afspraken.
Vergaderingen/bijeenkomsten: data plannen in overleg deelnemers, uitnodigingen met bijlagen verzenden, zaal plannen, bezoekers aanmelden, catering bestellen. Digitale bijeenkomsten modereren.
Dit kun je verwachten
Een Individueel Keuzebudget. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en stel je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samen. Het kan bijvoorbeeld bestaan uit geld (16,5% van je bruto jaarsalaris) of vakantiedagen
Volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer
Een pensioenregeling
Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof
Studiemogelijkheden voor persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling
De mogelijkheid gebruik te maken van bedrijfsfitness
Lees hier alles over de aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bij DJI
Dienstverband - Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd (met eventueel een proeftijd van maximaal 1 maand)
Contractduur - 1 jaar
Minimaal aantal uren per week - 32
Maximaal aantal uren per week - 32
Dit neem je mee
Je hebt een afgeronde (secretariële) opleiding MBO;
Je bent vertrouwd met Microsoft Office;
Je hebt uitstekende Nederlandse schriftelijke vaardigheden;
Ervaring met online programma’s om vergaderen en virtuele klaslokalen te ondersteunen zoals Big Blue Button, Microsoft Teams etc. is een voordeel;
Je hebt ervaring in een rol als managementondersteuner of iets soortgelijks.
Naast deze eisen herken jij jezelf in de volgende eigenschappen
Je werkt plezierig samen in een team en stemt goed af met betrokken partijen;
Je bent een enthousiaste en zelfstandige persoon die nauwkeurig werkt;
Je weet jezelf zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken;
Je bent niet alleen in staat problemen te signaleren maar ook te adviseren over een oplossing;
Je bent collegiaal en flexibel als het gaat om werkzaamheden en werktijden. Je bent in een week soms ook ’s avonds (tussen 18:00-21:00) beschikbaar voor moderatie van de online bijeenkomsten.