Standplaats : Utrecht FTE : 22,5 uur
TIAS is een business school met een rijk aanbod aan degree opleidingen, non-degree opleidingen en leertrajecten voor executive education. Voor het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op een klant- en servicegerichte manier, zijn we per direct op zoek naar een Receptionist(e)/ Assistant Facility Management. Je voert receptie werkzaamheden uit en bent samen met het facility team verantwoordelijk voor een representatieve, veilige en ordelijke omgeving van het TIAS gebouw. Voor deze functie zoeken we iemand die beschikbaar is op woensdagmiddag, donderdag en vrijdag.
Je bent een representatieve en service-minded collega die met veel plezier en positieve energie de verwachtingen van de bezoekers weet te overtreffen. Je denkt vooruit en bent onze bezoekers altijd nét een stapje voor als het gaat om de dienstverlening die zij nodig hebben om zorgeloos te kunnen studeren en werken. Dankzij jou voelt elke student, medewerker en gast zich helemaal thuis op onze locatie in Utrecht.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Gewenst profiel
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met MBO werk- en denkniveau en minstens 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je werkt kwaliteitsgericht, functioneert goed binnen een commerciële en hectische organisatie en hebt hostmanship hoog in het vaandel. Je bent positief ingesteld, flexibel en zeer hulpvaardig. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse én de Engelse taal. Tot slot ben je BHV bevoegd of bereid je BHV diploma te halen en ben je in staat enige fysieke arbeid te verrichten.
Voor deze functie zijn de volgende werktijden van toepassing:
Op woensdagen van 13.00 tot 17.00 en op donderdag en vrijdagen van 07.30 tot 17.00.
TIAS biedt
Interesse in deze functie? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Voor nadere informatie over de functie kun je je wenden tot Angelique van de Water (Manager Facility Services) via of telefoonnummer: .
Wij kijken uit naar je reactie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.