SGS is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Met een wereldwijd netwerk van ca. 2700 kantoren en laboratoria met meer dan 96.000 werknemers, bieden we een breed dienstenpakket aan. De business line Business Assurance maakt deel uit van de internationale groep SGS. Deze afdeling ondersteunt de markt met services rond certificatie en bijhorende diensten rond kwaliteits-, veiligheids - en milieu beheerssystemen. Je kan hierbij bijvoorbeeld denken aan de ISO normen; bekende ISO normen zijn ISO 9001 (kwaliteitsnorm) en ISO 14001 (milieunorm)
Voor Business Assurance zijn we opzoek naar een planner / medewerker planning! Vacatureomschrijving
Ben jij een planner / medewerker planning die graag lange termijn planningen maakt en goed kan omgaan met onverwachte situaties? Wie weet word jij dan binnenkort onze nieuwe collega!
Voor ons hoofdkantoor in Spijkenisse zijn we op zoek naar een collega die de audits voor onze auditoren bij onze klanten inplant. Naast het plannen zul je ook divers administratief werk oppakken om de auditoren en de binnendienst te ondersteunen.
Wat ga je precies doen?
Om als planner goed beslagen ten ijs te komen heb jij MBO-4 werk- en denkniveau in en heb je ongeveer 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als planner.
Daarnaast:
Je komt terecht in een interessante en gevarieerde rol met doorgroeimogelijkheden. Als stabiel en internationaal bedrijf bieden we je naast een passend salaris:
Interesse? Verstuur je CV en motivatiebrief onderstaand via 'Ik ben geïnteresseerd'. Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Martijn van Meer via of