Amsterdam | Fulltime | HBO MBO | Zakelijke dienstverlening
Ben jij een sociale aanpakker die blij wordt van regelen, ondersteunen en organiseren? Dan hebben wij een leuke baan voor je! Voor een groeiende organisatie in Amsterdam zoeken wij een enthousiaste (junior) Office Manager die het team komt versterken. Als secretarieel ondersteuner, planner en organisator ben jij onmisbaar.
Over deze functie
Je bent het gezicht van het kantoor en de steunpilaar van je collega’s. Samen met een hecht team zorg je dat alles soepel verloopt. Vanaf dag één regel jij de facilitaire zaken en ondersteun je het team met administratieve en organisatorische taken. Je groeit in je rol en wordt een belangrijke schakel tussen collega’s en klanten.
Concreet betekent dit dat jij:
- Gasten ontvangt met een glimlach, de receptiebalie bemant, de telefoon aanneemt en zorgt dat het kantoor er altijd netjes uitziet.
- Vergaderruimtes voorbereidt, planten verzorgt en signaleert wat er nodig is (zoals nieuwe apparatuur of schoonmaak).
- Het aanspreekpunt bent voor leveranciers en diensten.
- Post en mail verwerkt, declaraties opstelt en collega’s ondersteunt met administratieve taken.
- Lunch regelt, borrels klaarzet en bestellingen doet voor kantoorartikelen en andere benodigdheden.
- Werk ziet liggen, zelfstandig projecten oppakt en bijdraagt aan een fijne werksfeer waarin samenwerken en plezier centraal staan.
Naast het werk is er volop ruimte voor gezelligheid: samen lunchen, tafeltennissen, borrelen, taart eten en plezier maken!
Functie eisen
- Je staat aan het begin van je carrière en hebt maximaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
- Je bent georganiseerd, stressbestendig en sociaal.
- Je ziet werk liggen en pakt het zelfstandig op.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en werkt makkelijk met Microsoft Office.
- Specifieke kennis is niet nodig, dat leer je hier.
Kortom: jij bent een superman of -woman in de dop
Solliciteren