Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Medewerker Nabestaandendesk


Ben jij empathisch, communicatief sterk en wil jij nabestaanden volledig ontzorgen in een moeilijke periode? Voor ons team van 24 professionals zoeken wij een nieuwe collega die ons komt versterken op de Nabestaandendesk. In deze rol bied je nabestaanden ondersteuning en begeleiding bij de afhandeling van hypotheken na het overlijden van een dierbare.

Wat ga je doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor nabestaanden, notarissen, intermediairs en verzekeraars. Je hebt telefonisch of per mail contact om informatie te krijgen en onze klanten volledig te ontzorgen. Aan jou ook de taak om goed te luisteren naar je klanten, waarin empathie enorm van belang is en het signaleren van vragen en zorgen waar jij je klanten mee kunt helpen. Je geeft helder uitleg over de hypotheekvoorwaarden en welke stappen er genomen moeten worden. Verder vraag je benodigde documenten op bij nabestaanden en relevante partijen, onder andere aktes en testamenten. Je beoordeelt de aangeleverde stukken om te bepalen welke vervolgstappen nodig zijn. Daarnaast verzorg je de administratieve verwerking na beoordeling van de documentatie, zodat het hypotheekdossier correct kan worden afgehandeld.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je kunt je goed inleven in de situatie van nabestaanden en weet op een respectvolle manier te communiceren. Zowel telefonisch als schriftelijk kun jij helder en professioneel communiceren met verschillende partijen. Verder ben je sensitief, stressbestendig en in staat om complexe juridische teksten te lezen. Denk bijvoorbeeld aan het lezen en begrijpen van testamenten. Je hebt oog voor detail bij het beoordelen van documentatie en het verwerken van gegevens. Je werkt graag samen in een team van professionals en draagt bij aan een goede werksfeer.

Daarnaast heb beschik je over:

  • Mbo of hbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een vergelijkbare rol waarbij je vooral telefonisch klantcontact hebt gehad, denk bijvoorbeeld aan Bijzonder Beheer of een soortgelijke functie;
  • Ervaring met het lezen en begrijpen van testamenten;
  • Ervaring met KPI"s met betrekking tot kwaliteit, klanttevredenheid en gesprekstijden;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met Microsoft Office (Word, Excel, e-mail);
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

Het begint natuurlijk bij een uitdagende functie en een werkomgeving waar jij je thuis voelt, maar ook de overige arbeidsvoorwaarden zijn uiteraard belangrijk. Hier een aantal van onze arbeidsvoorwaarden op een rijtje:

  • Een betrokken en hecht team van 24 collega’s.
  • Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Een omgeving waarin je écht iets kunt betekenen voor nabestaanden.
  • Een organisatie waar jij centraal staat met maximale aandacht voor jouw ontwikkeling. Ons Stater Learning Center bied je op onze kosten de ruimte om sterker te worden op persoonlijk en inhoudelijk vlak. Interne doorgroei stimuleren en faciliteren wij;
  • Een tijd-voor-tijd regeling;
  • Hybride werken is bij ons heel normaal, we werken minimaal 2 dagen per week op kantoor. Om dat te faciliteren bieden wij je een goede thuiswerkvergoeding en een thuiswerkplek;
  • Een minimale werkweek van 32 uur;
  • Ons salaris is opgebouwd uit 2 componenten. Naast een bruto maandsalaris van € 3.214,- tot €4.018,- (schaal 18) bieden wij een flexibel inzetbaar budget van 18%. Waar zet jij dit budget voor in? Geniet je van extra vakantiedagen, laat je dit liever uitbetalen of kies je een andere optie?;
  • NS Business card of een reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling, wij vinden het belangrijk dat je later ook nog profijt hebt van je inzet bij ons.
  • Profiteer daarnaast van onze aantrekkelijke collectiviteitskortingen op bijvoorbeeld je zorgverzekering en woonverzekeringen – extra zekerheid met een mooie korting!

Interesse?

Neem contact op met Sabine Tiggeloven, recruiter, via

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht