In het kort
Vlucht KL691. Mede mogelijk gemaakt door jou, electronic instrument technician. Dankzij jou werkt alle elektrische apparatuur aan boord van onze vliegtuigen precies zoals het hoort. Als KLM’er draag je bij aan onvergetelijke vluchten. Wat je ook doet.
Wat ga je doen?
Een vliegtuig heeft honderden elektrische componenten aan boord: van cockpit control panels tot audio- en flight management-systemen. Gaan die stuk? Dan belanden ze bij jou in de werkplaats, zodat jij kunt vinden wat er precies aan scheelt. De ene keer is er een schakelaar kapot, de andere keer een draad gebroken. Je modificeert of repareert het onderdeel, en vervolgens test je de boel grondig voordat het weer terug het vliegtuig in kan.
Verder:
Moeilijk voor te stellen hoe dat eruitziet? Geen zorgen, deze video laat je precies zien wat je kunt verwachten: Video - 1st Electronic Instrument Technician
Waar land je?
Je komt terecht in het team Shop Avionics op Schiphol-Oost. Dit is een van de werkplaatsen van de afdeling Component Repair, verantwoordelijk voor het onderhoud aan vliegtuigonderdelen. Je werkt samen met zo’n 45 collega’s; sommigen hebben jarenlange ervaring, anderen werken er sinds kort. Hierdoor is je team gevarieerd en zit het bomvol kennis.
Jouw profiel
Naast dat je natuurlijk een hart voor techniek en verstand van elektronica hebt, ben je een pietje-precies. In deze functie is het namelijk belangrijk dat je secuur te werk gaat. Bovendien houd je van puzzelen: met bergen geduld ga je iedere klus tegemoet en pluis je van A tot Z uit wat er mis is. Lukt het niet linksom, dan probeer je het rechtsom. Gelukkig heb je ook altijd nog een groot team om je heen, waarin jij je helemaal thuis voelt.
Verder:
Competenties
Competenties
Wat bieden wij?
Ready for your next destination?
Wacht dan niet langer, en solliciteer voor de ‘final boarding call’ op ! Je hoeft geen motivatiebrief te schrijven; tijdens je online sollicitatie stellen we je enkele gerichte vragen. Je sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken, mogelijk een assessment/capaciteitentest en een veiligheidsonderzoek. Binnen twee weken na sluitingsdatum van de vacature krijg je bericht van ons.
De gesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 28 augustus.
Wist je dat volgens onderzoek vrouwen minder graag solliciteren dan mannen, als ze niet aan alle functie-eisen voldoen? Zonde. Want ‘de perfecte kandidaat’ is wat ons betreft een fabeltje. Dus heb jij de drive om op enkele aspecten in deze rol nog te groeien? We kijken uit naar je sollicitatie.
Om deze functie te kunnen uitoefenen heb je een Schiphol-pas nodig die je toegang geeft tot het beveiligde gebied op Schiphol-Oost. Dit kan een grijze pas zijn, of een oranje met een zwart kader. Wanneer nodig, vragen we deze voor je aan. Wordt deze pas je – om welke reden dan ook – niet toegekend? Dan kun je helaas niet starten in deze functie.
Een dossiercheck (voor ex-KLM-medewerkers) en/of een referentiecheck kunnen onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Door te solliciteren op deze vacature geef je toestemming voor deze checks.