Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Teamleider Vastgoedkwaliteit


32-36 uur | HBO+ | max. schaal L € 7.403,-

Als Teamleider Vastgoedkwaliteit ben je verantwoordelijk voor planmatig onderhoud, de meerjaren onderhoudsplanning, contractonderhoud, VvE-beheer en het op orde houden van vastgoeddata. Dat is dus een breed en gevarieerd pallet aan taken. Als teamleider ben je in staat aan die diversiteit leiding te geven.

Je creëert een inspirerend werkklimaat, stimuleert de samenwerking en levert met en via je collega’s een actieve bijdrage aan een duurzaam en efficiënt onderhoudsbeleid. Je geeft leiding aan een team van 8 tot 12 professionals en werkt daarbij nauw samen met de Manager Vastgoed. Je bent een verbindende coach die medewerkers motiveert om eigenaarschap te nemen en zelfstandig te werken. Je draagt actief bij aan een gezond werkklimaat, zorgt voor persoonlijke groei en duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers.

Je belangrijkste taken :

  • Je creëert een optimaal werkklimaat, stimuleert de persoonlijke ontwikkeling van je teamleden door coaching en bevordert de samenwerking met andere teams binnen de organisatie en externe stakeholders om de organisatiedoelstellingen te realiseren.
  • Je zorgt met het team voor een zo effectief en efficiënt mogelijke uitvoering van planmatig onderhoud, contractonderhoud, VvE-beheer en het op orde houden van vastgoeddata en weet daarbij optimaal gebruik te maken van marktpartijen.
  • Je signaleert en analyseert risico’s en knelpunten in het planmatig en contract onderhoud proces, het VVE beheer en vastgoed data.
  • Je levert met het team een tactische bijdrage aan de ontwikkeling van een duurzaam, integraal en technisch onderhoudsbeleid.

Wat breng je mee?

Je bent een ondernemende en verbindende leider met een goed oog voor resultaat én voor je mensen. Je weet wanneer je strategisch moet denken, en wanneer het tijd is om hands-on bij te sturen. Verder ben je relatie- en mensgericht en een goede onderhandelaar.

Je hebt minimaal enige ervaring met contractmanagement, ervaring met onderhoud bij woningcorporaties en kennis van projectmanagement. Je beschikt over inzicht in financiële aspecten van onderhoud (begrotingen, kosten, investeringen) en bent bekend relevante regelgeving, inclusief Arbo- en milieuwetgeving of hebt het vermogen je die kennis snel eigen te maken.

Verder beschik je over:

  • Organisatorisch inzicht en innovatief vermogen;
  • HBO+ werk- en denkniveau; bijvoorbeeld richting bedrijfskunde of bouwkunde;
  • Leidinggevende ervaring in een relevante functie;
  • Goede beheersing van geautomatiseerde systemen

Organisatie

De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Voor de klanten, voor de relaties én voor de medewerkers. De Sleutels is een woningbouwvereniging met ruim 8000 woningen. Al sinds 1912 bouwt, verhuurt en beheert De Sleutels sociale huurwoningen. Met zo’n 100 medewerkers wordt elke dag gewerkt voor de mensen die in de woningen wonen of willen wonen. Werken bij De Sleutels betekent werken in een groeiende organisatie met stevige ambities.

Afdeling

De afdeling Vastgoed & Ontwikkeling bestaat uit 3 teams te weten: Dagelijks Onderhoud, Vastgoedkwaliteit (o.a. planmatig onderhoud) en Ontwikkeling. De 3 (nieuwe) teamleiders van deze teams vormen samen met de afdelingsmanager het MT van de afdeling.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een contract voor 1 jaar met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd. Verder:

  • Werken in een maatschappelijke organisatie waar je écht verschil maakt in Leiden en Voorschoten;
  • Een salaris in schaal L van de CAO Woondiensten, met een maximum van € 7.403,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • 8% vakantiegeld én een mooie pensioenregeling volgens de CAO Woondiensten;
  • Een fijne werkplek in het frisse en moderne kantoor, op een steenworp afstand van Leiden station. Je hebt de mogelijkheid om hybride te werken, en krijgt een laptop en mobiele telefoon;
  • Leuke extra’s zoals een vitaliteitsbudget, de mogelijkheid om je functiegericht verder te ontwikkelen én een ruim persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een team met een informele sfeer dat voor elkaar klaarstaat en vooruit wil.

Procedure

Voor deze functie is bureau ADJ in de lead voor de werving en selectie. Een assessment, een screening (met referenties) en een diplomacheck maken deel uit van deze procedure. Bij indiensttreding vragen wij een VOG.

Solliciteren kan via

De Sleutels en ADJ geloven in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. Daarom nodigen wij kandidaten die hieraan een bijdrage leveren van harte uit te reageren.

Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV, zien wij graag uiterlijk dinsdag 9 december 2025 tegemoet.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht