Bij deze internationaal georiënteerde onderneming ligt de focus op lange termijn samenwerking en sterke relaties. Daarom zoeken wij een Corporate Recruiter / HR & Office manager die deze visie deelt en helpt om passend talent aan te trekken en goed te begeleiden.
In deze gecombineerde rol van Recruiter en HR & Office manager zorg je voor een soepel recruitment proces en ondersteun je de interne organisatie. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Opstellen en beheren van vacatureteksten;
- Actief sourcen van kandidaten via diverse platforms;
- Voeren van eerste en tweede sollicitatiegesprekken;
- Contact onderhouden met kandidaten gedurende het proces;
- Rapporteren over voortgang aan het management;
- Interne HR-ondersteuning en basis-vertrouwenspersoon zijn;
- Organiseren van onboarding, gesprekken en teamactiviteiten;
- Ontvangen van gasten en beheren van kantoorbenodigdheden;
- Meedenken over employer branding, KPI’s en procesoptimalisatie.
Wij bieden
- Direct in dienst bij onze opdrachtgever;
- Een afwisselende functie voor 3–4 dagen per week binnen een internationale omgeving;
- Een salaris tussen de €3500 en €4500 op fulltime basis;
- Een informele, professionele werksfeer;
- Ruimte voor eigen initiatief en groei binnen HR, recruitment en office management;
Functie-eisen - Heeft een HBO+ opleiding, bij voorkeur HRM of Bedrijfskunde;
- Beheerst de Engelse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk;
- Minimaal 2 jaar recruitmentervaring;
- Kan duidelijk communiceren en werkt gestructureerd;
- Kan omgaanmet vertrouwelijke informatie;
- Vindt het prettig om verschillende taken te combineren;
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een internationale distributeur en groothandel gericht op A-merk Fast Moving Consumer Goods. Met een wereldwijd netwerk en veel marktkennis selecteren zij zorgvuldig hun distributiekanalen en bouwen zij aan langdurige samenwerkingen. Je werkt in een compacte, dynamische omgeving waarin initiatief en meedenken worden gewaardeerd.
Solliciteren