Werken als Customer Operations Specialist bij BridgeFund
Jouw missie: Wij zijn de financiële wereld op z'n kop aan het zetten, en daar hebben we versterking voor nodig. Als Customer Operations Specialist ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat onze operatie soepel en schaalbaar blijft. Een van je eerste grote uitdagingen wordt het begeleiden van de overgang van duizenden kredieten naar onze nieuwe propositie. In deze rol zorg je ervoor dat dit soort cruciale processen van A tot Z vlekkeloos verlopen en lever je een directe bijdrage aan het succes en de groei van BridgeFund.
Wat ga je doen?
Van project naar allround Customer Service: Je start met een duidelijke focus: het succesvol afronden van de kredietovergang. Zodra deze transitie is voltooid, groei je door in de reguliere werkzaamheden van het Customer Service team. Je wordt dan een van de eerste aanspreekpunten voor onze ondernemers, helpt hen met al hun vragen en zorgt voor een optimale klantervaring. Zo combineer je een uitdagende start met een stabiele, brede rol voor de lange termijn.
Wie ben jij?
Over BridgeFund Wij zijn een hecht team van gedreven, ambitieuze mensen die de financiële wereld op zijn kop willen zetten. Dat doen we door hard te werken, maar ook door onze successen groots te vieren. We zijn echte ondernemers en geloven in een bankvrije wereld die ondernemen makkelijker, efficiënter en eerlijker maakt. Bij ons vind je geen top-down hiërarchie, maar een open cultuur waarin we kritische vragen stellen en niet bang zijn om te falen, want falen is leren.
Wat krijg je van ons?
Salaris - tussen €2.900 en €3.100 o.b.v. 40 uur excl. vakantiegeld;