Klantsupport Medewerker bij Batenburg Energietechniek
Capelle aan den IJssel - Fulltime - € 2.800,- tot € 4.500,-
Werkplezier, afwisseling en waardering – dát haal je uit je werk als Technisch Klantsupport Medewerker bij Batenburg Energietechniek. Je maakt deel uit van een hecht team bij een innovatief bedrijf met een bovengemiddelde medewerkerstevredenheid en krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen in een functie met veel klantcontact en inhoud. Dankzij de afwisseling in taken en de waardering die je ontvangt van klanten én collega’s, haal je elke dag voldoening uit je werk. En dat merk je: dit is een baan die je veel plezier en energie geeft.
Wat jij gaat doen
Als Klantsupport Medewerker bij Batenburg Energietechniek ben jij de verbindende schakel tussen klant, leverancier en de interne organisatie. Jouw doel is dat onze klanten zich begrepen en geholpen voelen. Je zorgt ervoor dat het advies dat je geeft niet alleen voldoet aan de wensen en technische behoeften van de klant, maar ook bijdraagt aan het realiseren van duurzame doelstellingen binnen hun budget. In deze adviserende rol combineer je klantadvies en klanttevredenheid met technische inhoud. Heb je ideeën? We horen ze graag! Jouw inbreng wordt gewaardeerd.
Jouw belangrijkste taken:
Waar je terecht komt
Bij Batenburg Energietechniek werken we samen aan de energievoorziening van morgen. Als specialist in deze markt leveren wij een breed specialistisch assortiment innovatieve componenten en systemen om de energietransitie mogelijk te maken.
Batenburg Energietechniek is een organisatie die innovatie én menselijkheid ademt. Niet voor niets kennen we op basis van onafhankelijk onderzoek een ruim boven gemiddelde werknemerstevredenheid onder de collega’s.
Je komt terecht op de afdeling Verkoop, een hecht team bestaande uit 8 collega’s in de binnendienst en 6 accountmanagers in de buitendienst. De sfeer? Nuchter, collegiaal en no-nonsense – typisch Rotterdams. Je werkt aan oplossingen die bijdragen aan de energietransitie, een van de meest actuele en maatschappelijk relevante thema’s van deze tijd.
Wie jij bent
Klantsupport en -advies is jou op het lijf geschreven. Je hebt affiniteit met techniek en bent bij voorkeur commercieel gedreven. Je voelt je thuis in een rol waarin je schakelt met klanten, leveranciers én collega’s. Je bent nuchter, communiceert helder en hebt een echte teammentaliteit.
Om deze functie tot een succes te maken breng jij mee:
Wat wij bieden
Je krijgt volop kansen om jezelf te ontwikkelen én te groeien tot technisch support specialist. Naast een sterk salaris en diverse extra's, investeren we graag in jou!
Daarom bieden wij jou:
Hoe nu verder
Ben jij klaar voor deze volgende stap in jouw carrière bij een innovatieve technisch dienstverlener die de energietransitie mogelijk maakt? Solliciteer dan direct!
De sollicitatieprocedure bestaat uit de volgende stappen:
Enthousiast geworden na het lezen van de vacature? Solliciteer vandaag nog!
Starten kan zo snel als jij beschikbaar bent .
Heb je nog vragen? Dan kun je altijd bellen, whatsappen of mailen met Rob van der Linden.
Hij vertelt je graag meer over de functie.
T: | E: