Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Executive Assistent COO/CTO


Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Executive assistent in een internationale omgeving?

Ben jij het aanspreekpunt, de vraagbaak en spin in het web en ben jij 32 uur per week beschikbaar? Dan zoeken wij jou!

Voor de Teijin Aramid locatie in Arnhem zijn wij momenteel op zoek naar een:

Executive Assistent COO/CTO

Over de afdeling

Werken bij Teijin Aramid betekent werken binnen een diverse en uitdagende werkomgeving. Je bent een sparringpartner voor de COO en CTO en de afdeling en je weet waar je kunt bijdragen om de COO en CTO bij te staan. Daarnaast krijg je de kans om te leren en jezelf te ontwikkelen binnen de rol en organisatie. Teijin Aramid investeert in hun mensen om een team van getalenteerde mensen te creëren en te zorgen voor een positieve werkcultuur. Je komt terecht in een team van 8 Management assistenten en draagt bij aan een efficiëntere organisatie.

Over de functie

Als Executive assistent zorg je voor duidelijke communicatie intern en extern, een efficiënte en correcte administratieve, organisatorische en logistieke dienstverlening. Als aanspreekpunt, vraagbaak en spin in het web weet je elke vraag te beantwoorden. Zo voeg je waarde toe bij Teijin. Je bent communicatief zeer sterk, legt zelfstandig en actief contacten en durft kritisch te zijn. Naast het proactief beheren van de agenda’s denk je graag mee met het verbeteren van de organisatie. Diverse ballen in de lucht houden? Daar draai jij je hand niet voor om! Je bent en voelt je verantwoordelijk voor:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt en rechterhand van de COO en CTO en beheert de (complexe) agenda’s van dag tot dag.
  • Jij bent verantwoordelijk voor het organiseren en voorbereiden van zowel interne als externe afspraken/ (team) overleggen/ bijeenkomsten, bewaakt de naleving en zorgt voor de juiste opvolging (conform onderlinge afspraken).
  • Jij onderhoudt contacten op diverse niveaus, zowel intern als extern.
  • Jij bent samen met je directe managementassistent collega’s verantwoordelijk voor een optimaal werkend secretariaat. Je werkt als één team in de ondersteuning van het Management Team.
  • Jij ondersteunt de afdeling bij het uitvoeren van overkoepelende werkzaamheden. Zoals bijv. het organiseren van bijeenkomsten en evenementen, opstellen van een planning en uitwerken van project plannen.
  • Proactieve ondersteuning van directie in het organiseren en voorbereiden van afspraken, vergaderingen en bijeenkomsten, zowel fysiek als online.
  • Plannen en organiseren van reizen;
  • Verzorgen van stukken voor en notuleren bij vergaderingen;
  • Je fungeert als back-up voor je teamgenoten bij afwezigheid en/of tijdens drukke periodes.

Jouw profiel

  • Een afgeronde MBO+/HBO opleiding, voorkeur een secretariële opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende proactieve, interpersoonlijke en zelfstandige vaardigheden;
  • Werkervaring binnen een commerciële/ internationale omgeving is een grote pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende beheersing van alle MS Office-programma’s en bij voorkeur ook SAP;
  • Beschikbaar voor ca 32 uur per week.

Ons aanbod

In onze organisatie werk je samen met enthousiaste en prettige collega’s. Je hebt een grote mate van autonomie in het indelen van je werk en wordt onderdeel van een gedreven team!

Teijin Aramid biedt daarnaast:

  • Aantrekkelijk salaris – Deze functie valt binnen onze cao-schaal 6 (€ 3501 en € 4588, - bruto per maand), je salaris wordt gebaseerd op je ervaring en opleiding.
  • Bijna 10 weken vakantie per jaar – Ja, echt! Vier weken zijn wettelijk verplicht. De overige zes weken kun je opnemen, laten uitbetalen of opsparen voor later.
  • Uitstekende secundaire voorwaarden – 8,33% vakantiegeld, een gunstig pensioen met lage eigen bijdrage.
  • Persoonlijke ontwikkeling – Toegang tot trainingen en coaching programma’s om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Vergoedingen – € 4,01 per dag thuiswerkvergoeding en € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding.
  • Extra budgetten – € 1.500 bruto Groen Budget en € 1.500 bruto Ontwikkelbudget om te investeren in duurzaamheid en persoonlijke groei.
  • Flexibiliteit – Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot hybride werken, afgestemd op de functie.

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen Danique Toussaint,

Office Manager, via +31

Als je vragen hebt over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Gerwin Noij,

Recruiter, via .

Zien we een passende match? Dan nodigen we je graag uit op korte termijn voor een gesprek.

Je sollicitatie ontvangen we graag voorzien van cv en korte motivatie via de ‘solliciteer’ button.

Een assessment en het overleggen van een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maken onderdeel uit van de selectieprocedure

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Werving en selectie vindt plaats door Teijin Aramid zelf.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht