Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Customer Care Officer


Voor een toonaangevende opdrachtgever in Nederland is Adecco op zoek naar een Customer Care Officer. In deze functie ben jij het vriendelijke en professionele eerste aanspreekpunt voor klanten en speel je een belangrijke rol in het versterken van klanttevredenheid en klantloyaliteit. Dankzij jouw oplossingsgerichtheid, nauwkeurigheid en proactieve houding bied je klanten een uitstekende service en draag je bij aan het betrouwbare imago van onze opdrachtgever.

Wat ga je doen?

Je behandelt klantvragen via verschillende kanalen op een professionele en klantgerichte manier.

Je voorziet klanten van juiste productinformatie en beantwoordt prijsaanvragen.

Je volgt het volledige orderproces op, waaronder beschikbaarheid, leveringen en het verzenden van samples.

Je denkt actief mee en biedt passende alternatieven aan, onder andere bij backorder-situaties.

Je onderhoudt duidelijke rapportages en werkt nauw samen met interne stakeholders om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.

Wat bieden wij?

• Direct een contract voor onbepaalde tijd (met 2 maanden proeftijd);

• Een interessant salaris afhankelijk van ervaring;

• 8% vakantiegeld en een premievrije pensioenregeling;

• 40-urige werkweek (32 of 36 uur is bespreekbaar / vrijdag is een verplichte werkdag);

• 26 vakantiedagen + 13 ADV-dagen;

• Veel ruimte voor ontwikkeling, opleidingen en regelmatig leuke teamactiviteiten.

Waar ga je werken?

Deze internationale organisatie is één van ’s werelds grootste leveranciers van medische producten en oplossingen. Vanuit de belofte “Sharing Expertise” wordt dagelijks gewerkt aan het verbeteren van de zorg en het leven van patiënten. Met meer dan 66.000 medewerkers wereldwijd en aanwezigheid in ruim 60 landen, biedt de organisatie een breed portfolio van innovatieve producten en diensten die hun weg vinden naar ziekenhuizen, klinieken, verpleeghuizen, thuiszorg en medische groothandels. De organisatie combineert medische expertise met technologische innovatie en zet sterk in op samenwerking met zorgprofessionals. Naast de levering van producten en therapieën wordt er veel geïnvesteerd in kennisdeling en opleiding, zodat zorgaanbieders nog betere zorg kunnen leveren.

Wat vragen wij?

Je beschikt over een opleiding op HBO niveau, hebt een servicegerichte mindset en houdt van oplossingen bedenken.

Je blijft relaxed en professioneel, ook als het druk is.

Je bouwt makkelijk een goede band op met klanten en denkt graag mee.

Je kunt goed overweg met computers en systemen zoals MS Office. Ervaring met SAP of Salesforce is een groot pluspunt.

Je spreekt en schrijft Nederlands en Engels.

Solliciteren