Service Coördinator
Als Service Coördinator zorg je voor een professionele én klantgerichte afhandeling van alle inkomende vragen. Je beantwoordt telefoongesprekken, denkt mee over technische problemen en lost deze waar mogelijk zelf op. Wanneer een vraag complexer is, zet je deze gericht door naar de juiste technische expert. Daarnaast bewaak je het administratieve proces: je zorgt ervoor dat facturen tijdig en correct worden verwerkt, en klachten registreer en behandel je nauwkeurig en adequaat.
Je werkt nauw samen met je technische collega’s en vindt het geen probleem om af en toe je bureau te verlaten en de werkplaats op te lopen wanneer een klantvraag een diepgaander technisch aspect heeft. De technische experts om je heen staan klaar om je te ondersteunen en hun kennis met je te delen. Er wordt actief in jouw ontwikkeling geïnvesteerd, zodat je in deze rol kunt groeien en steeds beter je weg vindt in de techniek en de klantenwereld.
Waarmee we jouw harde werk belonen
Dit ben jij
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een Nederlandse machinebouwer die wereldwijd levert. De engineering staat dicht op de werkplaats: alles van ontwerp tot assemblage komt hier samen. Je werkt in een compacte, nuchtere organisatie waar maakbaarheid leidend is en waar je ontwerpen snel werkelijkheid worden.
Alles gebeurt onder één: engineering, hydrauliek, besturingstechniek, assemblage. En met zo’n 35 collega’s jong en oud, met vuile handen of een 3D-model maken we machines waar we trots op zijn. Machines die er staan.