Ben je per direct beschikbaar voor de komende 4-5 maanden?
Spreek je vloeiend Nederlands?
About Our Client Onze klant is een gerenommeerd internationaal IE-kantoor dat momenteel midden in een grote fusie zit, wat de noodzaak voor deze Real Estate administratieve ondersteuning verklaart. De cultuur is semi-formeel, passend bij een juridische dienstverlener die een snelle en robuuste financiële administratie nodig heeft tijdens deze periode van internationale transitie . Job Description
Boekingen van facturen en de algemene administratie.
Verantwoordelijk voor de Bankmutaties.
Verzorgen van de Belastingaangiften (waarschijnlijk BTW).
Controleren/analyseren van het grootboek.
Ondersteunen bij debiteuren- en crediteurenbeheer en de jaarverslagsluiting.
De rol wordt omschreven als een algemene taak; men zoekt een senior kandidaat met een plug & play mentaliteit.
The Successful Applicant
Ervaring: Plug & play mentaliteit, wat duidt op ruime, direct inzetbare ervaring (2-3 jaar).
Team: Werkt in een klein team, gemengde leeftijden/divers.
Systemen/Tools: Ervaring met Exact Globe en/of Excel (plus).
Talen: Nederlands & Engels (Vloeiend in beide).
Flexibel, Direct en Social.
What's On Offer
Start & Duur: Zsm, voor de komende 4 maanden, met de mogelijkheid tot verlenging.
Uren: 32-40 uur per week.
Salaris/Tarief: Bruto maandsalaris tussen euro obv 40 uur / Het ZZP uurtarief ligt in de range van €40 - €55 per uur.