Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Medewerker HR Services


De functie Wat ga je doen?
  • Je behandelt HR-vragen over o.a. in-, door- en uitstroom, contracten, verlof, verzuim en arbeidsvoorwaarden.
  • Je verwerkt administratieve mutaties voor medewerkers, zzp’ers, vrijwilligers en stagiaires.
  • Je ondersteunt collega’s en managers via e-mail én in persoonlijk contact.
  • Je neemt deel aan de dagelijkse dagstart waarin prioriteiten worden bepaald.
  • Je denkt mee en spart met collega's over complexe casussen.
  • Je levert een actieve bijdrage aan procesoptimalisaties en neemt deel/geeft leiding aan projectgroepen.
Deze functie is ideaal voor iemand die graag schakelt, nauwkeurig werkt en plezier haalt uit direct contact met collega’s. De organisatie Onze opdrachtgever is een professionele en veelzijdige zorgaanbieder binnen Nederland. Zij leveren kwalitatieve zorg en ondersteuning aan dagelijks duizenden cliënten. Met een grote groep betrokken collega’s zetten we ons in voor een betekenisvol en liefdevol leven van onze cliënten. Jij levert vanuit HR Services een belangrijke bijdrage aan een professionele en betrouwbare personeelsorganisatie. Het aanbod Wij bieden jou een afwisselende functie binnen een maatschappelijk betrokken organisatie. Je kunt rekenen op:
  • Een salaris volgens FWG 40 (€ 2.727 – € 3.678 o.b.v. 36 uur) conform cao Gehandicaptenzorg.
  • Een dienstverband van 32–36 uur per week.
  • Een goede pensioenregeling, 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Mogelijkheden voor fiscaal voordeel via de werkkostenregeling.
  • Een professionele en warme werkomgeving waar initiatief en meedenken worden gewaardeerd.
Je profiel Je bent enthousiast, klantgericht en werkt graag samen. Je durft feedback te geven, denkt mee in oplossingen en voelt je verantwoordelijk voor een soepel verloop van HR-processen. Verder neem je mee:
  • Mbo- of hbo-werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur minimaal 4 jaar ervaring in een administratieve HR-functie.
  • Ervaring met systemen zoals AFAS en Microsoft Office 365 (Word, Excel, Teams).
  • Een servicegerichte instelling en plezier in het ondersteunen van collega’s.
  • Ervaring met het optimaliseren van processen.
  • Het vermogen om meerdere administratieve taken tegelijkertijd te beheren.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht