Bedrijfsomschrijving
Zorgverleners optimaal ondersteunen bij hun werkzaamheden: dat is waar Zenya voor zorgt. Dit doen we door snel toegang tot de juiste informatie te verschaffen, maar ook door de algehele kwaliteit binnen zorgorganisaties een boost te geven. Wil jij samen met 100 enthousiaste professionals slimme technologie bieden voor uitdagingen als stijgende zorgkosten en personeelstekorten? Terwijl je jezelf steeds opnieuw blijft ontwikkelen? Dan zit je bij ons op je plek!
Meer weten over Zenya? Bekijk hier de
Functieomschrijving
Als Customer Success Manager beheer en ontwikkel je klantrelaties, verhoog je de tevredenheid en signaleer je kansen voor aanvullende diensten binnen kwaliteit, veiligheid en risicomanagement. Met een consultatieve aanpak begeleid je klanten richting een volledig geïntegreerd kwaliteitsmanagementsysteem en help je hen optimaal gebruik te maken van Zenya. Dit doe je in nauwe samenwerking met je marktteam wat bestaat uit Accountmanagers New Business, Sales Binnendienst, CSM’s en Consultants. Ook werk je samen met marketing, de servicedesk en productontwikkeling om klantverwachtingen te managen en een uitstekende dienstverlening te waarborgen.
Dit ga je concreet doen:
- Verantwoordelijk voor een vaste klantenset binnen een specifieke sector, inclusief het onderhouden en uitbouwen van sterke relaties, vergroten van klanttevredenheid en regelmatig (online/fysiek) klantcontact.
- Consultative selling: klanten begeleiden richting een volledig geïntegreerd kwaliteitsmanagementsysteem, inclusief het opstellen, bijhouden en opvolgen van account- en ontwikkelplannen.
- Nieuwe commerciële kansen signaleren (cross-, up- en deep-selling) en deze vertalen naar overtuigende voorstellen en passende product- of moduledemonstraties.
- Betrokken zijn bij lopende projecten wanneer escalaties of commerciële uitbreidingen spelen en nauw samenwerken met interne teams.
- Markt- en concurrentietrends analyseren, bijdragen aan salesstrategieën en relevante marktkennis inzetten op het gebied van kwaliteit, veiligheid en risicomanagement.
- Klantbehoeften op productniveau signaleren en terugkoppelen aan de organisatie en alle activiteiten zorgvuldig vastleggen in het CRM-systeem.
Functie-eisen
Deze eigenschappen maken jou onze nieuwe Customer Success Manager:
- Minimaal HBO diploma, bij voorkeur in een commerciële of bedrijfskundige richting.
- Ervaring met relatiebeheer in de software.
- Ervaring met verkooptrajecten en in staat om kansen voor deep- en cross selling te identificeren en te benutten.
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden in het werken met klanten op verschillende niveaus en sterk in het beheren van klantrelaties.
- Affiniteit met de zorg en maatschappelijk verantwoorde organisaties.
- Interesse in bedrijfskundige oplossingen waar software een bijdrage in levert (ervaring hiermee is een pré);
- Affiniteit met online zichtbaarheid en deelname aan relevante evenementen.
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg je bij ons?
- Een uitstekend bruto maandsalaris tussen de € 4.000,- en € 5.600,- op basis van 40 uur per week, afhankelijk van je ervaring.
- Jaarlijks een winstdeling naar rato van uren. Leuk extraatje toch?
- Keuzevrijheid m.b.t. een elektrische leaseauto van de zaak die privé gereden mag worden.
- Een gunstige pensioenregeling voor later! Je toekomstige zelf zal je dankbaar zijn.
- Minimaal 27 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om twee weken extra verlof te kopen.
- Laptop en telefoon van de zaak en een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000,-.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken (incl. thuiswerkvergoeding) met een budget van € 550,- voor jouw thuiswerkplek.
Nog meer redenen om onze toekomstige collega te worden
Bij ons krijg je veel zelfstandigheid en volop ruimte voor initiatief en persoonlijke groei. We bieden een hoogwaardige, gestructureerde onboarding, waarbij je samen met je coach werkt aan je ontwikkeling via gerichte coaching en zowel interne als externe trainingen. Je wordt onderdeel van de dynamische wereld van software en levert een betekenisvolle bijdrage aan de zorg in Nederland en daarbuiten.
We hebben een open en informele cultuur waarin je je snel thuis zult voelen en je werkt vanuit ons inspirerende kantoor op de High Tech Campus in Eindhoven. Dit is goed bereikbaar, omringd door groen en voorzien van uitstekende faciliteiten. Daarnaast organiseren we regelmatig leuke activiteiten met zowel het hele bedrijf als je team, zodat je je collega’s nog beter leert kennen.
Solliciteren