Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Ambtelijke Secretaris Ondernemingsraad


Wat ga je doen? De ambtelijk secretaris valt organisatorisch onder het afdelingshoofd van bedrijfsvoering 1. Functioneel wordt de ambtelijk secretaris aangestuurd door de ondernemingsraad. De ondernemingsraad van de gemeente Schouwen-Duiveland bestaat momenteel uit 10 leden (11 maximaal). Je hebt een hoop verschillende verantwoordelijkheden zoals: Voorbereiden, notuleren en opvolgen van OR-vergaderingen, inclusief het bewaken van deadlines en actiepunten. Naleving van het reglement van de OR, de WOR en bijhouden van ontwikkelingen op dit gebied. Voorbereiden van instemmingen, initiatiefvoorstellen en adviesaanvragen, inclusief het verzamelen van informatie en documentatie, en het adviseren van het dagelijks bestuur/de OR hierin. Beheer van het digitale archief. Verzorging van actuele informatievoorziening en nieuwsberichten op het intranet. Bewaking van de adviserings- en besluitvormingsprocessen. Introductie van nieuwe leden. Voorbereiding en organisatie van de OR-verkiezingen, inclusief optreden als secretaris van de verkiezingscommissie. Beheer van het (opleidings-)budget van de OR in overleg met de voorzitter. Voorbereiden, notuleren en opvolgen van de VGWM-ARBO commissie, inclusief het bewaken van deadlines en actiepunten. Wie ben jij? Je kunt het best worden omschreven als volgt: Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur ervaring als secretaris van een Ondernemingsraad of bereidheid om hiervoor de benodigde opleiding(en) te volgen. Kennis van de WOR of capaciteit om deze snel eigen te maken. Ervaring op administratief/secretarieel gebied en bekendheid met Microsoft Office/M365 en werken in Teams. Positieve instelling, flexibiliteit en goede kennis van de organisatie, met belangstelling voor organisatorische vraagstukken. Goed gevoel voor onderlinge verhoudingen. Vermogen om goed om te gaan met tegengestelde belangen. Nauwkeurigheid en gestructureerde werkmethoden. Integriteit en zorgvuldige omgang met vertrouwelijke informatie. Contact Heb jij na het

Jobomschrijving

Ambtelijk secretaris medezeggenschapsorgaan

Ambtelijke Secretaris Ondernemingsraad Schouwen-Duiveland is een levendige toeristisch Zeeuwse gemeente die het hele jaar door mensen inspireert en verbindt met de dynamiek van water, land, natuur en cultuur. Samen streven we naar een prettige omgeving om te werken, recreëren en leven. Bij onze Ondernemingsraad (OR) hebben wij een vacature voor een ambtelijk secretaris in Zierikzee voor 24 uur in de week. In jouw rol als Ambtelijk secretaris ondersteun je de ondernemingsraad op secretarieel, organisatorisch en inhoudelijk gebied. Jouw positieve en flexibele instelling gekoppeld met jouw ervaring als secretaris, maken jou succesvol in deze functie. Samen met jouw collega’s draag jij zo bij aan optimale dienstverlening naar onze inwoners en een mooi en krachtig Schouwen-Duiveland. Waarom wil je bij ons werken? Een uitdagende functie met een enthousiaste ondernemingsraad. Het eerste jaar start je met 24 uur per week, zodat je de ruimte hebt om ingewerkt te worden en je te ontwikkelen. Na het eerste jaar wordt dit 16 uur per week. Op maandagochtend en woensdagochtend ben je beschikbaar voor vergaderingen. De overige uren bespreken we graag met je, waarbij hybride werken en flexibele werktijden ook bij onze organisatie vanzelfsprekend zijn. Je krijgt van ons een laptop en telefoon Afhankelijk van je ervaring ontvang je een bruto salaris tot maximaal € 3.784 bij een 36-urige werkweek (functieschaal 7, peildatum 1 januari 2024). Je bouwt een Individueel Keuzebudget op van 17,05%, dat je kunt gebruiken voor extra inkomen, extra verlof, een fiets of een fitnessabonnement. We streven naar een cultuur waarin we voortdurend werken aan de professionalisering van onze organisatie om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen of deze indien mogelijk voor te zijn. Daarnaast biedt de gemeente Schouwen-Duiveland uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een reiskostenvergoeding, opname in het ABP-pensioenfonds, een laptop en telefoon, en uitgebreide verlofmogelijkheden

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Nederlands

MBO-Algemeen

Aanbod

lezen van deze vacature nog vragen over de procedure of over de functie? Stel ze zeker! Dit kan aan Lily van ‘t Westende, Teammanager Secretaresses, 0111-452 468 of aan Carolijn Feij, HR-adviseur, 0111-452 214. De sollicitatieprocedure bestaat uit

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht