Servicedeskmedewerker ict
Kwetsbare mensen gelukkig maken: dat is de missie van deze organisatie! Wij zoeken een Medewerker Servicedesk die hier ook een bijdrage aan wil leveren. Als Medewerker Servicedesk ontzorg je op een efficiënte wijze jouw collega’s uit het primaire proces. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van storingen, klachten, vragen en wensen in het meldingssysteem, op het gebied van Huisvesting, ICT, Facilitaire Diensten en Finance / Inkoop. Je fungeert als vraagbaak van deze aandachtsgebieden en beantwoordt (complexe) vakgerichte vragen van medewerkers, leidinggevenden en externen. Dit doe je telefonisch, per mail en veelal via het kennis- en registratiesysteem TOPdesk. De 1e en 2e lijnsmeldingen die via dit systeem binnenkomen, volg jij op en je werkt hierbij volgens de geldende richtlijnen en procedures. Jij weet wat er binnen en buiten de organisatie speelt en houdt jezelf op de hoogte van verschillende wijzigingen in het werkgebied. Hiermee draag je bij aan de optimale kwaliteit van dienstverlening van deze zorgorganisatie. Jouw kracht ligt in het werken met geautomatiseerde systemen, waarbij je gegevens snel en secuur weet te verwerken. Daarbij vereist het snel kunnen schakelen tussen verschillende vragen oplettendheid, flexibiliteit en stressbestendigheid. Voor het verwerken van gegevens en het opstellen van overzichten is het systematisch en ordelijk werken belangrijk. Je bent in staat om effectief te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Door het coördineren van communicatie tussen medewerkers en interne/externe leveranciers zorg je ervoor dat problemen tijdig worden gesignaleerd en opgelost. Daarbij ben je klantgericht in het bieden van ondersteuning op jouw aandachtsgebied en gaat het onderhouden van in -en externe contacten je goed af.
Niveau Mbo-4
Functie: medewerker servicedesk 2e lijn
Toelichting: None
Je beschikt over; tact, luistervaardigheid, overtuigingskracht en een pro-actieve houding. afgeronde mbo-4 diploma met daarnaast ,bij voorkeur, ervaring binnen dit werkgebied. Tevens beschik je over kennis van en inzicht in relevante systemen, werkwijzen en procedures. Je houdt ontwikkelingen bij!
De werkuren verdeel je over 3 a 4 dagen, waarvan je in ieder geval op donderdag beschikbaar bent. Jouw werktijden liggen tussen 8.00 en 18.00 uur. Je krijgt een contract voor de duur van één jaar.