Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Customer Success Manager - duurzame energie (24-40 uur)


Als Customer Success Manager heb je een veelzijdige functie en zorg je voor een soepele en efficiënte onboarding van de nieuwe klanten die gebruik maken van de Smart Energy Services. Jij bent hét visitekaartje van de organisatie en door jouw social skills streef je naar een optimale klantrelatie. Je weet complexe informatie eenvoudig over te brengen, waarbij zowel technische en contractuele aspecten een rol spelen. Analytisch inzicht helpt jou hierbij, maar bovenal werk je gestructureerd en nauwkeurig. Deze vaardigheden komen ook goed van pas bij administratieve taken zoals het voorbereiden en verwerken van contracten.  Als Customer Success Manager werk je nauw samen met het verkoopteam en ondersteun je hen bij het behalen van hun verkoopdoelstellingen. Klantfeedback is hierbij essentieel; die verzamel jij en zet je om in waardevolle verbeteracties voor het team.   

Ref.nr.:1504767041150415HUSENL - RT158898061

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Nederlands

MBO-Algemeen

Aanbod

Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht