Als Customer Success Manager heb je een veelzijdige functie en zorg je voor een soepele en efficiënte onboarding van de nieuwe klanten die gebruik maken van de Smart Energy Services. Jij bent hét visitekaartje van de organisatie en door jouw social skills streef je naar een optimale klantrelatie. Je weet complexe informatie eenvoudig over te brengen, waarbij zowel technische en contractuele aspecten een rol spelen. Analytisch inzicht helpt jou hierbij, maar bovenal werk je gestructureerd en nauwkeurig. Deze vaardigheden komen ook goed van pas bij administratieve taken zoals het voorbereiden en verwerken van contracten.
Als Customer Success Manager werk je nauw samen met het verkoopteam en ondersteun je hen bij het behalen van hun verkoopdoelstellingen. Klantfeedback is hierbij essentieel; die verzamel jij en zet je om in waardevolle verbeteracties voor het team.
Ref.nr.:1504767041150415HUSENL - RT158898061
Niveau Mbo-algemeen
Talen: Nederlands
MBO-Algemeen
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.