Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Servicedesk Medewerker (10AV121119)


Jobomschrijving

Servicedeskmedewerker ict

Ook al is het nu nog hartje zomer, wij zijn alvast op zoek naar mensen die vanaf 12 september tot halverwege januari willen meehelpen met het kerstpakketten-project bij de Hanos Apeldoorn! Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreek punt van de Kerstcentrale voor alle Hanos vestigingen. Als servicedesk medewerker krijg je van vestigingen per mail alle vragen, opmerkingen en wijzigingen rondom de HANOS Kerstpakketten via de mail binnen. Bij dringende vragen of spoed wordt jij als servicedeskmedewerker ook telefonisch benaderd. In de kerstperiode is dit een belangrijke functie binnen de Kerstcentrale en ben je echt de stabiele factor om alles in goede banen te leiden. Dus wat is de ideale servicedesk medewerker: een collega die overzicht houdt, rustig is in drukke periodes en het overzicht ook heeft in het hele proces. Zeer goed kan communiceren ook in hectische tijden met soms ook gespannen collega’s, jou maken ze niet gek, je hebt het allemaal op orde en helpt iedereen weer op weg. Je bent een administratieve duizendpoot wijzigingen en vragen over bestellingen beantwoorden, doorzetten en registreren draai je niet je hand voor om. Daarnaast ben je: - vanaf 12 september tot halverwege januari beschikbaar. - flexibel en heb je geen 09:00 tot 17:00 mentaliteit. - iemand die stevig in z'n schoenen staat en durft andere mensen aan te spreken. - bekend met Excel.

Aanbod

- Een goed uurloon. - Gratis koffie, thee en fruit in de kantine. - Dynamisch werk in een informele omgeving. Uiteraard worden je reiskosten vergoed als je meer dan 10 km bij de Hanos vandaan woont en kun je gratis voor de deur parkeren. Omdat je

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht