Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Klantadviseur zakelijk


Jobomschrijving

Medewerker klantenservice

Als Klantadviseur Zakelijk realiseer je optimale klanttevredenheid door de beste mobiele en fixed support aan onze klanten te leveren. Klanten bellen jou en je hebt het contact op je eigen persoonlijke manier. Je werkt namelijk bij ons zonder een script. Klanten tevreden houden is jouw hoofdprioriteit. Ieder probleem zie jij als een uitdaging. Als Klantadviseur Zakelijk bij VodafoneZiggo kun jij je inleven in de klant, je hoort de vraag achter de vraag. Met geduld en vriendelijkheid kom je tot de beste oplossing. Wat breng jij mee: Je bent klantgericht en wil graag iemands probleem oplossen door het stellen van de juiste vragen. Klant blij, jij blij. Je neemt initiatief, want als je een kans ziet ga jij eropaf. Typen kun je als de beste en communicatief sta je sterk in je schoenen. Je hoeft nog niet alle kennis van onze diensten te hebben. De interesse en de echte wil om er meer van te willen weten, is belangrijker. Eigenaarschap staat op je lijf geschreven, je bijt je vast in elke vraag. Verder is het belangrijk dat: Je 9 trainingsweken beschikbaar bent waarvan 3 weken 37,5 uur (1 dag thuis). Je een goede thuiswerkplek hebt om deels te kunnen thuiswerken. Je bent minimaal 2 avonden per week en 4 van de 8 weekenden beschikbaar.

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Engels, Nederlands

Je hebt minimaal werk- en denkniveau op mbo. Je bent minstens 24 uur per week inzetbaar. Je bent bereid om ook avonden en weekenden te werken, hiervoor is een roulatieschema. Werkervaring in klantenservice is mooi meegenomen.

Aanbod

Een detacheringsovereenkomst bij EnergieQ – Sterk Sociaal voor bepaalde tijd (eerst half jaar), met uitzicht op verlenging of contract bij VodafoneZiggo

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht