Job 1000 van 1000


Report this listing
Solliciteren



Administratief medewerker (24 upw, vast, hybride)


volgende arbeidsvoorwaardenpaket: een functie voor van 24 uur per week; tijdelijk contract met optie voor vast dienstverband salarisindicatie van € 2387,- tot € 3541,- bruto per maand op basis van 36 uur Daarnaast profiteer je van een ruime verlofregeling en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, de mogelijkheid tot het inkopen van extra verlofdagen en een fietsenplan. Uiteraard neem je deel aan hun pensioenregeling, en we voorzien in een reiskostenregeling; startdatum: in overleg zo snel mogelijk; hybride werken in overleg zeker mogelijk; gratis parkeren, goede bereikbaarheid met het OV en goede voorzieningen in de omgeving 35 vakantiedagen en feestdagen, 8% vakantiegeld, premievrije pensioenregeling en een prestatiebonus Deze vacature wordt exclusief verzorgd door Astorium. Het direct benaderen van onze klant door W&S bureaus of kandidaten wordt door onze klant niet op prijs gesteld.

Jobomschrijving

Administratief medewerker secretariaat

Ben jij een administratieve duizendpoot? Iemand die als Administratief Medewerker zich snel nieuwe systemen eigen kan maken en accuraat is? Ben je daarnaast klantgericht, zelfstandig en kun je goed samenwerken? Ja? Dan zijn we op zoek naar jou! Reageer snel op deze parttime functie. Organisatie Onze klant is RIBW K/AM, een zorginstelling. Functie In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlekkeloze organisatorische en administratieve ondersteuning van de accountmanager. Je support hem waar nodig op administratief gebied en zorgt ervoor dat, met goede coördinatie, de werkzaamheden op zijn best administratief afgewikkeld kunnen worden. De volgende taken zijn aan jou toebedeeld: het faciliteren van aanbestedingsprocessen; het coördineren van communicatie tussen de accountmanager, het interne bedrijf en de opdrachtgevers; het aanvragen van subsidies en het tijdig indienen van bijbehorende rapportages; het beheren van het gehele ondersteunende administratieve proces bij aanbestedingen, inclusief deadlines bewaken en planningen beheren; als eerste aanspreekpunt dienen voor klanten die de accountmanager willen spreken; het verstrekken van eerstelijns reacties op dagelijkse vragen, e-mails en correspondentie; het opstellen van rapportages voor het directieteam. Functie-eisen Jij bent in het bezit van of hebt ervaring met: minimaal een MBO niv. 4 opleiding, bij voorkeur richting administratie of daaraan gerelateerd; minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke rol; ervaring met aanbestedingsportals, zoals Negometrix of TenderNed. Dit geldt als een grote pre; kennis en ervaring met diverse digitale systemen. De volgende persoonskenmerken passen bij jou: organisatiesensitiviteit, integer, betrokken, prettig, hands-on, communicatief zeer vaardig, uitstekend in Nederlandse taal, vriendelijk en resultaatgericht. Voldoe je niet aan alle eisen? Twijfel niet en solliciteer! Ik wil met iedereen, bij interesse, erover in gesprek gaan. Aanbod Onze klant, RIBW K/AM biedt he

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Nederlands

MBO-Algemeen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht