Job 17 van 65


Report this listing
Solliciteren



HR-assistent


Als HR-assistent ben jij verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de instroom van nieuwe medewerkers en correcte verwerking van verplichte registraties. Je bent de schakel tussen de HR-administratie en recruitment als het gaat om de verplichte documentatie die nodig is bij het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken en de indiensttreding van nieuwe medewerkers. Verder bestaat jouw takenpakket uit: - het versturen van arbeidsovereenkomsten per mail, je vraagt VOG's aan voor nieuwe medewerkers en je bent het aanspreekpunt voor nieuwe medewerkers; - het regelmatig checken of medewerkers beschikken over de juiste registraties, zoals BIG-registratie, AGB-code en SKJ-registratie; - het up-to-date houden van personeelsdossiers door uploads te controleren en goed te keuren.

Ref.nr.:a0mP6000000DTozIAG020519 - RT160203508

Opleiding

Niveau Mbo-algemeen

Overige

Talen: Nederlands

MBO-Algemeen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht